Ads 468x60px

Sunday, September 18, 2011

2
Hafizudin


Budak kecik yang belum buka mata ini adik aku yang ke-7.
Dengan berat 3.5kg, bayi yang diberi nama Hafizudin selamat dilahirkan.
Lahir 4 September 2011 di Hospital Kluang.
Sama tempat dengan aku, mungkin juga katil yang sama.
Hari ini, seminggu sudah usia Hafiz.
Aku sempat jumpa Hafiz cuma 30 minit sebelum aku kembali ke Segamat.
Mendengar perkataan 'abang' yang pertama kali disebut oleh seorang adik adalah satu kegembiraan yang sukar digambarkan. 
Tak dapat aku bayangkan seorang kanak-kanak yang bakal menyebut 'Abah' untuk pertama kali.
Pasti saat itu lebih bahagia.


2 comments:

cahaya mata said...

comel oh adik ko..anyway congratz..hope u'll be the best bro for them..

Azan said...

Budak baru lahir mmg slalu comel.. =)
thanks.. amin~
=)

Post a Comment

 
HeartConference | © 2010 by DheTemplate.com | Supported by Promotions And Coupons Shopping & WordPress Theme 2 Blog | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards