Ads 468x60px

Saturday, July 2, 2011

0
Over A Night At Melaka!


Jam 11.00 malam punyer gamba. Sampai jer terus berebut nak bergambar. =)

Gambar selepas tengok wayang, cerita Transformers 4. Masa untuk jalan-jalan~!

Tempat ni di hias cantik dengan lampu-lampu. Kurang seorang ahli, Nami tak dapat bergambar bersama kerana menjalankan tanggungjawab. =P 

Tempat ni tak luas, tapi nice dengan cahaya jalan, lorong sempit, dan tingkap kayu. 

Huh! Aku tak dapat masuk dalam gambar ni sebab aku yang kena ambil gambar. Geramnyer! takde second intake pulak tu.

SIAPA YANG SNAP GAMBAR AKU MASA AKU NAK KENAKAN ORANG NI!!!??? (Nampak akal jahat dalam senyuman tu.)

Hahaha!! Akal jahat aku dah mula menjadi-jadi.

Replika kapal portugis. 

Nak jugak!

Ni idea SALAH. Dia yang nak ambil gambar macam ni.
Ini hanya suka-suka ambil gambar. Juga idea SALAH.

KIKU memang suka main camera. Best jugak gambar dia ambil ni.

HAH! Ini baru Nami ada. Yang berbaju kotak-kotak itu adalah NAMI yang menghilang untuk menjalankan tanggungjawab. Hehe.

Tak tau nak cakap apa~
Ni dah siap-siap nak balik UiTM Kampus Segamat. Sebelum tu, jom pegi minum! Dah mengantuk sangat dah ni. 


Overall, pegi melaka ngan korang memang best. Kalau nak pergi lagi, jalan jangan terabur. Kurang seronok berjalan.

0 comments:

Post a Comment

 
HeartConference | © 2010 by DheTemplate.com | Supported by Promotions And Coupons Shopping & WordPress Theme 2 Blog | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards