Ads 468x60px

Monday, July 25, 2011

0
Impian Aku.

Apa yang aku nak beli selepas aku kerja?

1. Motor.
Nak pegi kerja mesti la naik kenderaan.

Aku nak yang ni. Sebelum dapat yang ni, kena dapat yang dibawah ni dulu.

hehe.. Honda EX5 pun cukup untuk pegi keje. =)

Aku akan guna EX5 untuk 3 tahun, aku nak dapatkan 1 lagi pekerjaan.

2. Kebun aku sendiri. 
Atau lebih spesifik, kandang kambing!

Kalau kambing dah banyak macam ni, takkan tak boleh beli rumah. 

Kambing ada rumah, tapi tuan kambing takde rumah. Pelik betul.

3. Rumah pulak.

Rumah sederhana untuk orang yang sederhana.

Nampak tak ruang sebelah rumah aku tu? Macam-macam boleh bikin kat situ tu.
Jap.. mana lori kambing aku?
Jom tengok lori kambing.

Haa.. aku nak tulis Syarikat Kambing Azannudin.

Jangan suka-suka terbalikkan jadi Syarikat Azannudin Kambing. 
Pelik sangat bunyi tu.
Da nak sampai kemuncak da impian aku ni lepas aku dah ada syarikat kambing.


4. Kereta pulak la.

Aku nak yang takde bumbung.. hehe.

Nak beli 1 yang macam tu mesti mahal punye. 
Target kereta tempatan dulu, jangan gelojoh. 
Ak tambah lagi 1. Baiknye aku kan.. =P


Cuba bayangkan kereta ni takde bumbung.

Orait. Cantik. 
Boleh kata kereta klasik Malaysia yang paling sporty sebelum siri pendekar keluar.
Hmm..
Tak best la kalau duduk rumah sorang-sorang. 

5. Budak yang ceriakan rumah aku.
Aku nak budak-budak ceriakan rumah aku.

Nak ada budak mesti la ader EHEM-EHEM.
Aku tak letak gambar yang tu sebab aku tak tahu masa depan. 
SEORANG YANG AKU INGINKAN UNTUK MELENGKAPKAN IMPIAN AKU.

Kalau nak cerita yang aku nak jadi pilot, accountant, polis, ahli politik, atau lain-lain, memang bukan impian aku yang tetap. Aku nak seseuatu yang dapat menjadikan aku seorang yang dapat bersaing dengan bangsa lain. =)

Aku dah tetapkan hati aku untuk semua ni. Aku taknak buat perubahan selain penambahan. 
Tentulah HEART CHOOSEN ONE akan terus menjadi penyeri dalam impian aku ni.
Aku akan terus belajar memahami kerana memahami seseorang memerlukan masa seumur hidup.



0 comments:

Post a Comment

 
HeartConference | © 2010 by DheTemplate.com | Supported by Promotions And Coupons Shopping & WordPress Theme 2 Blog | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards