Ads 468x60px

Friday, June 24, 2011

0
Huhuhu.. Aku Kena Marah.

Aku baru terjaga dari tido aku yang nyenyak di pagi yang free~~

Dengan tidak semena-mena, aku dimarah oleh X.
Bercampur aduk dengan blur, aku tak tau nak jawap ape.

Lepas kena marah, ak terdiam.
Nape ak kne marah tadi?

-------some text have missing------

Dengan perlahan, aku bertanya.
"Kenape marah tadi?"

Rupanya X tension+sakit+lapar+penat..
Baru la aku paham.

Kesimpulannya, orang muda-muda diluar sana,
Api perlu dibalas dengan air.

Janganlah dibalas kata-kata orang yang sedang marah.
Diam tidak bermakna kita kalah.
Perkara yang tidak diingini boleh dielakkan dengan sabar.


>jangan mara aaa.. seriau gak post cter ni.. hehe

0 comments:

Post a Comment

 
HeartConference | © 2010 by DheTemplate.com | Supported by Promotions And Coupons Shopping & WordPress Theme 2 Blog | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards