Ads 468x60px

Saturday, August 28, 2010

2
Aktiviti Memasak Bubur Lambuk di Masjid Assyakirin

Diorg ni rajin sgt smpai goreng bawang pun nak rmai2 camni..

Bile la nak masak bawang tu kalo asyk kne kacau jer..












Ni la dak2 Wing 3B yg same2 menurunkan diri membantu acara gaul-menggaul bubur lambuk..

Dengan penuh konsentrasi, Adib menggaul bubur tanpa menghiraukan gangguan persekitarannya..











Persoalannya,
Mana gambar aku?
Ish. Ni yang aku tak puas hati ni. 
Takde sape pun nak amek gamba aku. penat jer aku letak gamba mereka kat sini.



Note: 
aku perlu sedar yg aku mempunyai kenangan2 manis untuk dikenang semasa duka.
Terima kasih kawan2.

2 comments:

zila musman said...

gambar ak pun tade..haishhh. :p

Azan said...

mane ader ko jumpe aku time tu..
lgpn,
ko wat kje ke?
hahahaha

Post a Comment

 
HeartConference | © 2010 by DheTemplate.com | Supported by Promotions And Coupons Shopping & WordPress Theme 2 Blog | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards